Klacht Koninklijk Theater Carre: Karig pauze arrangement.

Goedemorgen,

Gisteren hebben wij en een diner en een pauze arrangement gehad in hetzelfde restaurant in carree.

Nu bleek dat ik voor 't pauze arrangement mijn drank wens door had moeten geven en dat was is vergeten. Hierdoor stond 't niet klaar.

De medewerker was zo attent om wat te drinken in te schenken maar wij vonden het bittergarnituur erg karig voor 2 personen.. Het leek alsof er klaarstond voor 1 persoon.

Ik vond het jammer dat de medewerkers tijdens het diner niet naar mijn voucher vroegen, ook niet toen wij bij vertrek uit het restaurant gevraagd hebben waar we ons konden melden voor het pauze arrangement.

Ik wil graag de volgende keer een gratis pauze arrangement voor 2 personen.

CBR66
    Maw de klachten commissie vindt dit niet interessant genoeg om op te reageren.. Maar wel aangeven dat klachten serieus worden genomen... Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij.

CBR66

Ook een klacht indienen over ?