Klacht Koninklijk Theater Carre: Slecht zicht

Klachtnummer
# 140469
Gebruiker
Caitlin
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vanavond naar Jochem Meijer zijn 350ste show geweest. Wat de hele avond een top avond had moeten zijn is helaas anders gelopen. We hadden stoelen op rij 6 geheel achterin de zaal wat op zich geen probleem zou moeten zijn geweest volgens de carré plattegrond kaart. Helaas merkte wij op dat er een gigantische kroonluchter voor ons zicht hing bij het plaatsnemen op onze stoelen. Uiteraard met de hoop dat deze omhoog zouden gaan bij het starten van de show. Maar helaas mocht dit niet zo zijn en helaas ook geen personeel te bekennen om dit te melden tijdens de show. In de pauze was dan eindelijk het moment om navraag te doen. Wat bleek na één telefoontje van een medewerker. Foutje vergeten ze op te halen.
Het tweede gedeelte van de show hebben wij dus gelukkig wel volop kunnen genieten van de show en het decor rondom de show en het belangrijkste Jochem Meijer zelf!!! Maar wat een slordigheid. Het was een mooie kroonluchter maar daar kwamen wij dit keer niet voor..... :(

De oplossing

Ik durf geen oplossing voor jullie te bedenken maar ik hoop dat jullie wel iets voor mij en mijn vriend kunnen verzinnen om het eerste deel van de show goed te maken. Dvd om 'alles' terug te zien??? Graag een compensatie voor de slordige fout die helaas een uur lang duurde.

5 reacties

  1. Auteur
    Koninklijk Theater Carre
    Datum
    Geachte mevrouw Blok,
    Wat ontzettend vervelend. De kroonluchters behoren naar boven te gaan.
    Het was de laatste show van Jochem Myjer, wij kunnen u niet diezelfde show nog eens laten zien.

    Ik wil u 2 kaarten aanbieden voor de Generale Repetitie van ons Wereldkerstcircus op donderdag 17 december om 1500 uur.

    Ik verneem graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    Carry van der Sleen
    Manager Verkoop




  2. Auteur
    Caitlin
    Datum
    Hallo,
    Ik reageer pas nu omdat ik het een gepaste oplossing vind maar zelf niet in de gelegenheid ben deze te benutten. Daarom wil ik graag vragen of het akkoord is als ik de kaarten accepteer als goedmaker om deze vervolgens aan mijn ouders te overhandigen. Zij zijn wel in de gelegenheid deze voorstelling bij te wonen op de door jullie vermelde datum.
    Zou dit mogelijk zijn. Zo ja hoe nu verder?
    Met vriendelijke groet,
    Caitlin B.
  3. Auteur
    Koninklijk Theater Carre
    Datum
    Geachte mevrouw Bok,
    Dank voor uw reactie.
    Dit is zeker mogelijk. Ik heb in ons databestand uw email adres gevonden en daar worden as maandag 2 tickets naar toe gemaild.
    Met vriendelijke groeten,
    Carry van der Sleen
  4. Auteur
    Caitlin
    Datum
    Hallo,
    Het is inmiddels dinsdag maar ik heb helaas nog geen tickets ontvangen zoals mij beloofd is. Is er iets misgegaan?
    Groetjes Caitlin
  5. Auteur
    Koninklijk Theater Carre
    Datum
    Geachte mevrouw Bok,
    De tickets zijn naar uw emailadres gemaild.
    Ik wens uw ouders een fijne voorstelling toe.
    Met vriendelijke groeten,
    Carry van der Sleen

Ook een klacht indienen over ?