Klacht Koninklijke Bibliotheek: Schending van de voorwaarden
Details
Klacht
Van het ene op het andere moment besluit de Online Bibliotheek mijn lopende jaarabonnement te veranderen: van onbeperkt luisterboeken lenen voor €21,- p/j naar max. 6 luisterboeken p/j... Gevolg: ik kan mijn resterende 8 maanden niets meer luisteren. Volgens de medewerker van de klantenservice is hier 'niets aan te doen'. Ronduit absurd, Online Bibliotheek!Ik heb dit op 21 september gemeld; de Online Bibliotheek weigert mij de toegang te verlenen tot luisterboeken waar ik recht op heb. Ook keert men mij geen restitutie uit. (En dan heb ik het nog niet eens gehad over de zeer slechte kwaliteit van de nieuwe app.) Ik vind dit alles onacceptabel. Hopelijk zullen de klachten hier bijdragen aan een andere aanpak en goede oplossingen.
Gewenste oplossing
Ik wil onbeperkt toegang hebben tot luisterboeken, volgens de voorwaarden van het abonnement dat ik heb afgesloten. Met verlenging van de tijd waarin ik niets heb kunnen luisteren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.