Klacht Koninklijke Bibliotheek: Schending van de voorwaarden

AJJ Schuttevaer

Van het ene op het andere moment besluit de Online Bibliotheek mijn lopende jaarabonnement te veranderen: van onbeperkt luisterboeken lenen voor €21,- p/j naar max. 6 luisterboeken p/j... Gevolg: ik kan mijn resterende 8 maanden niets meer luisteren. Volgens de medewerker van de klantenservice is hier 'niets aan te doen'. Ronduit absurd, Online Bibliotheek!

Ik heb dit op 21 september gemeld; de Online Bibliotheek weigert mij de toegang te verlenen tot luisterboeken waar ik recht op heb. Ook keert men mij geen restitutie uit. (En dan heb ik het nog niet eens gehad over de zeer slechte kwaliteit van de nieuwe app.) Ik vind dit alles onacceptabel. Hopelijk zullen de klachten hier bijdragen aan een andere aanpak en goede oplossingen.

Ik wil onbeperkt toegang hebben tot luisterboeken, volgens de voorwaarden van het abonnement dat ik heb afgesloten. Met verlenging van de tijd waarin ik niets heb kunnen luisteren.
Geen enkele reactie, en al helemaal geen oplossing. Ronduit beschamend.

AJJ Schuttevaer
    Ik wacht nog altijd op een goede oplossing...
    Hallohallo, Online Bibliotheek..?
    🙄

Ook een klacht indienen over Koninklijke Bibliotheek?