Klacht Koninklijke Nederlandse Munt: En wat nu

Klachtnummer
# 337844
Gebruiker
M. Bakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht


een klacht ingediend over de Koninklijke Nederlandse Munt klacht #329242 klacht heeft U afgeleverd op 28-10-2018 7 keer heb ik een mail ontvang met de vraag al een reactie geen reactie en op 27-11-2018 krijg ik van U een zo genaamd verweer
van de KNM wat nergens op slaat en mijn reactie daar op kan ik nergens kwijt ook niet op het e-mail adres wat ik na een telefoon gesprek met een medewerker van
de klachtenkompas heb gekregen.

De oplossing

een antwoord graag

1 reactie

  1. Auteur
    Koninklijke Nederlandse Munt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bakker,

    Helaas kunnen we u geen andere oplossing bieden.
    Om een gavere munt/coincard te ontvangen zult u de munt in een hogere kwaliteit moeten bestellen (bijvoorbeeld BU of Zilverproof). Producten in UNC kwaliteit kunnen om de eerder genoemde redenen kleine beschadigingen/munafdrukken o.i.d. vertonen.

    Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Koninklijke Nederlandse Munt via telefoonnummer 030-2910410 of via email : klantenservice@knm.nl

Ook een klacht indienen over Koninklijke Nederlandse Munt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen