Klacht Koninklijke Nederlandse Munt: En wat nu

Klachtnummer
# 337844
Gebruiker
M. Bakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht


een klacht ingediend over de Koninklijke Nederlandse Munt klacht #329242 klacht heeft U afgeleverd op 28-10-2018 7 keer heb ik een mail ontvang met de vraag al een reactie geen reactie en op 27-11-2018 krijg ik van U een zo genaamd verweer
van de KNM wat nergens op slaat en mijn reactie daar op kan ik nergens kwijt ook niet op het e-mail adres wat ik na een telefoon gesprek met een medewerker van
de klachtenkompas heb gekregen.

De oplossing

een antwoord graag

1 reactie

  1. Auteur
    Koninklijke Nederlandse Munt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bakker,

    Helaas kunnen we u geen andere oplossing bieden.
    Om een gavere munt/coincard te ontvangen zult u de munt in een hogere kwaliteit moeten bestellen (bijvoorbeeld BU of Zilverproof). Producten in UNC kwaliteit kunnen om de eerder genoemde redenen kleine beschadigingen/munafdrukken o.i.d. vertonen.

    Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Koninklijke Nederlandse Munt via telefoonnummer 030-2910410 of via email : klantenservice@knm.nl