Klacht Koninklijke Nederlandse Munt: Los het probleem op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454602
Gebruiker
sanderhool
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geen tot zeer slechte levering.

De oplossing

Er loopt een geschil bij de g commissie vanwege het slechte leveren.los dit op

4 reacties

  1. Auteur
    sanderhool
    Datum
    tot op heden nog niets ontvangen!
  2. Auteur
    sanderhool
    Datum
    tot op heden nog niets ontvangen!
  3. Auteur
    sanderhool
    Datum
    feen eens een reaktie!!
  4. Auteur
    Koninklijke Nederlandse Munt
    Datum
    Beste heer Hoolwerf,

    Onze excuses voor de vertraagde reactie, kun u ons vertellen om welke levering dit gaat?
    Betreft dit uw bestelling van 20-02-2020?

    We horen u graag.

    Vriendelijke groet,
    Team Koninklijke Nederlandse Munt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sanderhool
Datum
Uiteindelijke oplossing
0011682903 20-02-20 Verzonden € 37,95 Details 0011682839 19-02-20 Verzonden € 152,95 Details dIT STAT OP S.HOOLWERF MERCURIUS 509 1115vs Duivendrecht. 0011684386 02-03-20 Verzonden € 102,95 Details 0011684385 02-03-20 Verzonden € 137,95 Details 0011684383 02-03-20 Verzonden € 102,95 Details 0001626273 07-06-17 Verzonden € 62,95 Details Ik heb er ook nog een op de uiterwaardenstraat 207 1079CN aMSTERDAM KAN HIER NIET MEER INLOGGEN
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koninklijke Nederlandse Munt?