Klacht Koninklijke Nederlandse Munt: Verpakking probleem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 329242
Gebruiker
M. Bakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Sept.-Okt. 2014 mijn artikel al een keer in stekeligheden gestaan er is wel iets als een verontschuldiging gedaan maar tot op heden (28-10-2018) is het probleem nog steeds niet op gelost. De coincards die ik bij KNM koop komen nog steeds beschadigt aan om dat ze te beroerd zijn om het goed te verpakken wat zeer eenvoudig is. Meer dan 16 maal zijn er bestellingen retour gezonden diverse wel meerdere keren, de onvriendelijkheden zal ik U besparen alleen de laatste zit me wat hoog, een e-mail van de klantenservice van KNM is als bijlage.

De oplossing

Geen idee

1 reactie

  1. Auteur
    Koninklijke Nederlandse Munt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bakker,

    Op deze kwestie heeft u d.d. 25-10-18 reeds een antwoord ontvangen.
    Een ander antwoord dan in de reactie van 25-10 gegeven, kunnen wij u niet geven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Bakker
Datum
Uiteindelijke oplossing Totaal geen respons gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry