Opgelost door Koninklijke Nederlandse Munt: Wachttijd om een bestelling te doen bij de Koninklijke Nederlandse Munt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 484106
Gebruiker
M. van Bokhoven v Son
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 2-10-2020 heb ik getracht een bestelling te doen bij de KNM. Na 2 uur wachten had ik hen, de klantenservice nog niet aan de lijn. Wel werd ik steeds verblijd met een muziekje en werd mij genoemd hoeveelste nummer ik in de rij was .Zo was ik ruim 1 uur de nummer 2
wachtende en zeker meer dan een half uur de nummer 1 wachtende. Maar aan de lijn heb ik de klantenservice niet gehad. Heb mijn poging na 2 uur maar gestaakt !

De oplossing

Dat ze doen wat wat ze zeggen op hun bandje ,"een ogenblijk geduld U ,wordt zo snel mogelijk geholpen". Een ogenblik is een tel (figuurlijk ), geen 2uur !!! en waarom dan nog geen contact met de klantenservice .

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. van Bokhoven v Son
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik hoop dat het hierbij is opgelost en dat het in de nabije toekomst niet meer voorvalt. B v d en met vriendelijke groet , Marcel van Bokhoven .
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koninklijke Nederlandse Munt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen