Klacht Konoo.nl: Geen contact met klantenservice/ IN BEHANDELING 3 SEPTEMBER

Klachtnummer
# 474326
Gebruiker
Hester#vanAalst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal schoenen besteld bij Konoo.nl, deze blijk niet te passen.
Ik wil ze graag terug sturen, zodat ik ook mijn geld terug kan vragen.
Maar je hebt hiervoor een retourformulier nodig, welke je kan aanvragen bij de klantenservice. Klantenservice is niet bereikbaar!!! Ze pretenderen 24/7 bereikbaar te zijn, maar dat klopt niet...geen telefoonnummer, geen reactie op mijn emailberichten etc.
Inmiddels zijn de 14 dgn retourneertijd voorbij! En dus weg geld.

Erg erg jammer en triest dit.

De oplossing

Contact opnemen en mij een retourformulier sturen, zodat ik de schoenen terug kan sturen en mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Konoo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Konoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen