Klacht KooBo: Betalen voor niet geleverd werk.

sad Niet opgelost
# 199755
Gerwin

De hebben sinds een half jaar een jaarcontract met Koboo. Voor de eerste afspraak hebben we al heel wat mailverkeer gehad om een afspraak te maken, welke ook weer verplaatst werd. Voor de tweede bewassing was het weer hetzelfde, deze heb ik dan ook niet meer door laten gaan omdat het toen inmiddels al weer 4 maanden geleden was. Deze wasbeurt wordt me wel doorberekent.
Ze leveren gewoon niet wat ze beloven en ik moet dan maar als ik niet thuis mensen op mijn terrein laten die ik nog nooit gezien of gesproken heb.

Ik wil van het contract af.

KooBo
    Beste klant,

Met ingang van 23/06/2016 is er inderdaad een overeenkomst tot het wassen van de ramen eens per kwartaal. De eerste opkomst stond gepland op 20/07/2016 en deze is inderdaad door ons verplaatst naar 18/07/2016.
    De vervolg afspraak kon niet plaats vinden wegens ziekte van de geplande medewerker. Deze afspraak hebben we verplaatst naar 04/11/2016. Als reactie hierop ontvingen wij hierop dat u het contract wenst te beëindigen omdat het moeilijk zou zijn een afspraak te plannen. Dit berijpen we niet aangezien u niet aanwezig hoeft te zijn voor de glasbewassing. De eerste keer is namelijk ook de afspraak gemaakt dat u de poort openlaat zodat we de ramen kunnen wassen als u afwezig bent. We hebben n.a.v. uw mail 17/10/2016 aangegeven dat de overeenkomst nog loopt en na 12 maanden beëindigd kan worden. O uw verzoek hebben we de afspraak van 04/11/2016 niet laten plaatsvinden. We hebben u hierop nog een reactie gestuurd dat dit niet betekend dat deze opkomst conform de overeenkomst niet berekend wordt. Zie hieronder.

Beste Gerwin,

Bedankt voor de reactie. Laten we de afspraak voor vrijdag 04/11 plaatsvinden of niet? Voor alle duidelijkheid is niet zo dat als we niet komen wassen we dit niet elk kwartaal aan u berekenen.

Graag uw reactie.

Uw reactie:
    Laat de bewassing van 4 nov. Maar vervallen.

Verzonden vanaf mijn BlackBerry 10-smartphone.

Om die reden hebben we u dan ook een rekening gestuurd zoals afgesproken. Mij is niet duidelijk wat u van ons verwacht. Dit temeer omdat er duidelijk is gecommuniceerd met u. Ik verneem graag wat u van ons veracht.

Rob
    Gerwin
    Ik wil gewoon van het contract af, dat heb ik u al eerder aangegeven. Ik hou er niet van dat iedere keer afspraken verzet worden. Ik ben bereid om de huidige factuur gewoon te betalen en er dan een punt achter te zetten.

Gerwin

Ook een klacht indienen over KooBo?