Klacht Kooistra Detectors : Pinpointer werd retour gestuurd

Klachtnummer
# 368032
Gebruiker
Marionbonnema
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Bestelnummer 2338261330
Op 22 mei kocht ik via boll.com een pinpointer bij dit bedrijf echter deze pointer werkte niet naar behoren. Ik heb deze dan ook op 23 mei retour gemeld bij boll. com. op 24 mei heb ik deze pinpointer dan ook netjes af gegeven bij de Albert heijn in mijn woonplaats en wel adres : prinsenstraat 52 Landgraaf van dit alles heb ik het bedrijf op de hoogte gebracht. Ook dat ik de track en trace niet gelijk volgen kon. Hierop kreeg ik als antwoord als dit zo is moest ik maar een onderzoek op starten. Echter dat bleek niet nodig want op zondag 26-05-2019 was de track en trace wel zichtbaar en zou het pakket geleverd worden op 27-05-2019 dit is echter niet gelukt. Op 28-05-2019 scheen het product afgeleverd te zijn bij boll.com. Dit vond ik terug bij post en nl via de track en trace code echter nergens staat gemeld dat het pakket afgeleverd is. Ook is me niet bekend wanneer ik mijn aankoop bedrag terug krijg.

Met vriendelijke groet

Gewenste oplossing

Mij netjes terug betalen en zelf onderzoek doet naar het product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kooistra Detectors hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kooistra Detectors ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen