Klacht Kooistra Kleding: Fout in twee spijkerbroeken

B. Riemersma

twee nieuwe spijkerbroeken zijn stuk allebei op het zelfde plek en ritssluiting deugd niet.
eerst reactie zou teruggebeld worden, dat is niet gebeurd dus zelf gebeld. reactie: willen nergens van weten maar uiteindelijk naar fabrikant opgestuurd. enige tijd later nogmaals gebeld, ja en toen was fabrikant failliet.
Uiteindelijk de heer Jan Sinnema(eigenaar directeur) gebeld en ik zou teruggebeld worden. Na enige weken zelf weer gebeld en toen kwam Sinnema met het voorstel vijftig euro terug te betalen, echter de spijkerbroeken hebben mij honderd en twintig euro gekost. Ik wil of mijn geld terug of een tegoedbon van kledinghuis Kooistra.
Ik mag toch verwachten, dat ik niet hoef op te draaien voor fouten in nieuwe spijkerbroeken en daar zeventig euro bij in te schieten. Dus ik heb die vijftig euro geweigerd en gezegd, dat ik bij de bond een klacht ga indienen.

honderdtwintig euro overmaken op mijn bankrekening NL27RBRB0845127276 t.n.v. Riemersma of een tegoedbon van hetzelfde bedrag.

Wij vinden dat Kooistra Kleding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kooistra Kleding?