Klacht Koono.nl: 2 verschillende maten schoenen en geen reactie terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 473537
Gebruiker
Suus1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee paar schoenen besteld in dezelfde maat. 1 paar was juiste maat (41)maar andere paar maat groter (42). Via contactformulier klacht aangegeven, ook nog afzonderlijk mail gestuurd naar info@koono.nl en geen reactie tot nu toe, 1,5 week geleden verstuurd.

De oplossing

Of geld terug of dezelfde maat schoenen krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koono.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suus1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koono.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen