Klacht KoopEco.nl: Producten besteld die (langdurig) niet op voorraad zijn.

JL0

Op 12 mei bestelling geplaatst: sapflessen met bijbehorende doppen. Na de bestelling niets. Geen levering, geen communicatie.
Op 3 juni zoek ik contact met het bedrijf en dat lukt, per chat. Het antwoord is dat de flesjes van 250 ml vlg week binnen komen en dat de bestelling daarop wacht. Maar er wordt echt geleverd vlg week.
15 juni zoek ik opnieuw contact, want het is immers alweer 12 dagen geleden en ik heb nog niets ontvangen. Het antwoord is deze keer: we wachten op de zwarte doppen van de flesjes en die zullen voorlopig ook niet komen. Als u ipv de zwarte goudkleurige doppen wilt kunt u de bestelling morgen in huis hebben.
Ik uit mijn ongenoegen. Waarom stel je klanten niet op de hoogte als er iets niet is? Ik stel voor om voorlopig even akkoord te gaan met levering van goudkleurige doppen maar dat ik uiteindelijk de zwarte doppen alsnog (gratis) nageleverd wil krijgen.
Hiermee gaat KoopEco niet akkoord. Het is kiezen of delen: goudkleurige doppen en morgen leveren, of heeeeel lang wachten op zwarte doppen of de hele bestelling annuleren.

Ik heb het bedrijf als tip gegeven om proactief naar klanten te reageren. Ik wil graag alsnog zwarte doppen voor mijn sapflesjes, zoals ik op 12 mei besteld heb.

Nalevering van 20 st 38 mm draaidoppen met een waarde van € 4.60 en dan gratis geleverd. Een beetje meedenken met een klant mag best.

Ook een klacht indienen over KoopEco.nl?