Opgelost door KoopEco.nl: Spullen besteld en betaald,maar worden nooit verzonden

grietje76

21-8-2019 heb ik een bestelling gedaan bij KoopEco.nl. Alles was op voorraad volgens de site en het zou de volgende dag geleverd worden.
Helaas niks geleverd gekregen.
22-8-2019 Via de chat contact gehad, 24 aug zou ik het ontvangen. Helaas weer niets ontvangen.
23-08-2019 Mail gestuurd, het antwoord:We wachten zelf ook op levering. 100 % voor 30 augustus geleverd. Weer niets ontvangen.
01-09-2019: mail verstuurd. Nooit antwoord op gekregen.
02-09-2019: via de chat: bestelling staat klaar. Wordt vandaag verstuurd.
03--09-2019 geen bestelling ontvangen. Via chat: bestelling wordt vandaag verstuurd.
04-09-2019: via de chat: bevestiging pakket wordt vandaag verstuurd. Zelfs een track en trace nummer gekregen. Maar volgens DHL bestaat deze code niet en is er geen pakket voor mijn adres onderweg. Helaas kreeg ik telefonisch geen contact. Via de chat wel, ze zeggen dat mijn pakket echt onderweg is. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Hopelijk komen we er op deze manier uit

Zo snel mogelijk mijn bestelling afleveren,en anders mijn geld terug storten

KoopEco.nl
    Goedemorgen,

Excuses voor de lange wachttijd. Zoals gister aangegeven is het pakket inderdaad gister verzonden, helaas geloofde u dat blijkbaar niet maar ze komen vandaag tussen 11 en 3 afleveren. Wij hebben u ook een extra presentje beloofd om de vertraging goed te maken, die zit in deze doos. We doen ons best maar met uw bestelling is het inderdaad mis gegaan. We hebben dit zo goed mogelijk opgelost. In ieder geval komt u w pakket vandaag aan met de beloofde extra om de vertraging goed te maken.

grietje76
Nadat er in 2 weken tijd 5 keer beloofd was dat het verzonden zou zijn, is mijn pakketje goed aangekomen. Ik had de hoop al opgegeven, en geloofde er inderdaad niet meer in. Blijkbaar ging er bij mij alles fout wat er fout kon gaan. Gelukkig heb ik mijn bestelling nu ontvangen en heeft KoopEco er nog een goedmakertje bij gedaan. Erg leuk gebaar. Als tip: Het zou voor klanten erg fijn zijn dat ze er van uit kunnen gaan, dat een artikel echt op voorraad is, als dit op de site aangegeven staat. Ik denk dat dit voor veel verwarring en ergernis voorkomt. Ook de communicatie naar een klant toe kan zeker nog verbeterd worden, ik heb van KoopEco uit nooit een mailtje gehad dat iets niet op voorraad was, of wanneer de geplande levertijd zou zijn. Ik moest hier echt om vragen. Als ze dit in de toekomst kunnen verbeteren zou het voor klanten erg fijn zijn. KoopEco, bedankt voor het goedmakertje en de snelle reactie op deze site.

Ook een klacht indienen over KoopEco.nl?