Klacht Koopfeest.com: Ik wacht nu 3 mnd op bestelling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 457580
Gebruiker
Mooie natuur*39
Datum
1 reactie

Details

De klacht

24 maart jl. bestelling gedaan en betaald!
Nu 3mnd later nog niet ontvangen!
Kunt u mij dit uitleggen?

De oplossing

Klacht Koop Feest!
Bedankt voor je aankoop!

Besteloverzicht weergeven €24,90
Bedankt voor je aankoop!
Bestelling #3379
Bedankt, JW!

Je bestelling is bevestigd
We hebben je bestelling aanvaard en maken deze gereed. Bezoek deze pagina opnieuw voor updates over je verzendstatus.
Other traceringsnummer:
LVS2016933312648898N1
Aangepaste informatie
Contact informatie
bosboom-boshui@kpnplanet.nl
Bezorgadres
JW Bosboom
Schouwenselaan
23
1181 KA Amstelveen
Nederland
Verzendmethode
Standaard
Betaalmethode
iDEAL via Mollie - €24,90
Factuuradres
JW Bosboom
Schouwenselaan
23
1181 KA Amstelveen
Nederland

1 reactie

  1. Auteur
    Koopfeest.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben de email die u ons gisteren gestuurd heeft beantwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mooie natuur*39
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat mijn bestelling met voorrang door Koopfeest opnieuw wordt gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopfeest.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen