Klacht Koopfeest.com: Jurk besteld in april en niets ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452428
Gebruiker
Reumapatient
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb in april een bestelling gedaan en nog niets ontvangen . Je krijgt geen informatie over steeds weer vertraging. Koopfeest mag deze naam niet dragen.

De oplossing

Ik wil graag de bestelling zsm of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopfeest.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Uw pakket is -zij het langzaam- onderweg. Hier hebben wij geen invloed op.
    U kunt het pakket volgen op http://parcelsapp.com/en/tracking/LT096590964NL

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reumapatient
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet nieuw. Maar hetzelfde antwoord als eerder. Gewoon leveren of de klant laten weten dat er vertraging is. Niet klant steeds laten vragen waar na maanden de bestelling blijft. Gewoon niet alle bestellingen binnenharken en klant vervolgens maar maanden laten wachten op een seizoensartikel zonder reden van vertraging.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopfeest.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen