Klacht Koopje.co: Incompleet geleverd horloge

Klachtnummer
# 315008
Gebruiker
J.S. Visser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Horloge besteld en geleverd gekregen. Er ontbreken echter twee schroefjes in het horlogebandje. Koop.co reageert niet op E-mails en ook niet op een klacht ingediend via het eigen contactformulier. Eens maar nooit weer Koopje.co!!!!!!

De oplossing

Vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koopje.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Koopje.co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen