Klacht Koopje.co: wel betaald, geen levering

Klachtnummer
# 346264
Gebruiker
Lianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 december bestelling geplaatst, levering zou 2 tot 3 weken duren. Prima, daar ben ik zelf mee akkoord gegaan. Na 5 weken nog niets. Of ik mijn adres dan maar wil controleren. Deze staat correct. Ze kunnen wel opnieuw leveren, maar dan duurt het weer 3 weken, waardoor de totale levertijd 2 maanden zou zijn. Onacceptabel en zeer onprofessioneel dat zij hun eigen leveringen niet onder controle hebben. Zoals ik in reviews lees, geen uitzondering

De oplossing

zo snel mogelijk leveren ipv een wachttijd van minimaal 2 maanden. Ik ging uit van de beloofde 2 tot 3 weken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koopje.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Koopje.co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen