Opgelost door Koopjedeal.nl: 'Gratis retourneren' product kost 7 euro (bij ontvangst beschadigd).

content Opgelost
Oosterhek

'Gratis retourneren' product kost 7 euro (bij ontvangst beschadigd).
Ik had schoenen gekocht. Deze waren bij de ontvangst reeds beschadigd. Retourneren was akkoord bevonden door Koopjedeal. In de pr wordt duidelijk geschermd met gratis retourneren. Via een of andere vreemde berekening heb ik 7 euro minder terug gehad dan ik heb betaald. Geen product, beschadigde product keurig in originele staat geretourneerd en toch 7 euro armer. Als dit de werkwijze is, was dit de laatste bestelling bij Koopjedeal!

Exact het zelfde bedrag terug dat ik heb betaald, in dit geval de ontbrekende 7 euro. En excuses voor het leveren van een ondeugdelijk product en vervolgens daar 7 euro voor rekenen zou wel zo fatsoenlijk zijn.

Oosterhek
    30 jan. heb ik een klacht mail gestuurd en vervolgens op 8 feb. nogmaals via klachtenkompas. Op beide mails heb ik geen enkele reactie gehad. Een zeer slordige manier van reageren op een regelmatige klant. Het zou Koopjedeal sieren als er alsnog een reactie komt!
    Koopjedeal.nl
    Beste M. Oosterhek.

Bedankt voor uw bericht.

Tot onze spijt kunnen wij geen bestelling terugvinden aan de hand van uw adresgegevens. Tevens hebben wij ook de inbox nagelopen of er een klacht van u bekend was, maar helaas ook hier kunnen wij niks van terugvinden.

Graag zouden wij u willen vragen om uw klacht nogmaals door te sturen naar info@koopjedeal.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Zodra wij deze hebben ontvangen, kunnen wij uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie per email verblijven wij.

Team Webcare

Oosterhek
Er is enige tijd overheen gegaan, waar wat adequater gereageerd had kunnen worden, maar uiteindelijk is er een bevredigende uitleg gekomen.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?