Opgelost door Koopjedeal.nl: Bedrijf is volledig onbereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 340811
Gebruiker
Probleemkoopjedeal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het Bedrijf is volledig onbereikbaar en reageert niet op mails. We willen een aangeschaft tapijt terug ruilen, maar krijgen geen enkel contact en geen geld terug.

De oplossing

Contact opnemen en geld terug geven en product terugnemen

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Bruning,

    Wat vervelend dat u geen terugkoppeling ontvangt op uw berichten.
    Ik heb uw case er zojuist bijgehaald en de reden dat u geen reactie heeft ontvangen, is omdat de desbetreffende collega met vakantie is.

    Ik heb zojuist een andere collega van de retour afdeling gevraagd om uw case over te nemen. Zij heeft direct een bericht uitgezonden naar de leverancier wat betreft het afhalen van het pakket.

    Zij gaf aan dat u een e-mail krijgt van hun, met een T&T waarmee u een afspraak kunt maken. Houd goed uw e-mail in de gaten, want de T&T blijft slechts 3 dagen actief.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Probleemkoopjedeal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het betreffende bedrijf heeft alsnog contact opgenomen en product teruggenomen en geld terug betaald. Wellicht dankzij deze klacht hier, dus dank aan dit platform! Eindoordeel over Koopjedeal blijft wat mij betreft slecht; slecht bereikbaar, traag in reactie per mail en pas na dreiging met media-aandacht en deze klacht zijn ze in actie gekomen..
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen