Opgelost door Koopjedeal.nl: Bedrijf is volledig onbereikbaar

content Opgelost
Probleemkoopjedeal

Het Bedrijf is volledig onbereikbaar en reageert niet op mails. We willen een aangeschaft tapijt terug ruilen, maar krijgen geen enkel contact en geen geld terug.

Contact opnemen en geld terug geven en product terugnemen

Koopjedeal.nl
    Beste M. Bruning,

Wat vervelend dat u geen terugkoppeling ontvangt op uw berichten.
    Ik heb uw case er zojuist bijgehaald en de reden dat u geen reactie heeft ontvangen, is omdat de desbetreffende collega met vakantie is.

Ik heb zojuist een andere collega van de retour afdeling gevraagd om uw case over te nemen. Zij heeft direct een bericht uitgezonden naar de leverancier wat betreft het afhalen van het pakket.

Zij gaf aan dat u een e-mail krijgt van hun, met een T&T waarmee u een afspraak kunt maken. Houd goed uw e-mail in de gaten, want de T&T blijft slechts 3 dagen actief.

Roos
    Team Webcare

Probleemkoopjedeal
Het betreffende bedrijf heeft alsnog contact opgenomen en product teruggenomen en geld terug betaald. Wellicht dankzij deze klacht hier, dus dank aan dit platform! Eindoordeel over Koopjedeal blijft wat mij betreft slecht; slecht bereikbaar, traag in reactie per mail en pas na dreiging met media-aandacht en deze klacht zijn ze in actie gekomen..

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?