Klacht Koopjedeal.nl: Beschadigd niet te gebruiken product geleverd!

ton ontevreden

Wij hebben via koopjedeal.nl een wc-bril besteld en deze ook zoals het hoort betaald. Deze bril is beschadigd afgeleverd. Zo niet te gebruiken. Geheel gescheurd. Dit is naar alle waarschijnlijkheid tijdens transport ontstaan. Emma van Straten, 17 jul 11:18
Betreft: retouraanvraag.

Wij hebben uw retour-aanvraag in behandeling genomen.

Tevens het product wat u besteld heeft, valt onder de uitzonderingen.
Het betreft een verbruiksartikel die niet geretourneerd mogen worden.
Dit kunt u teruglezen in onze retourpolicy via: www.koopjedeal.nl/retourneren

Op dit product geldt één jaar garantie op technische mankementen of fabrieksfoutjes.
Gebruikersschade valt niet onder garantie.
Het retourrecht voor restitutie van het volledige aankoopbedrag is hierbij uitgesloten.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder!

04 jul 21:01
Emma. Nogmaals dank voor je medewerking. Hopelijk komt het dan toch nog goed. Groet Ton
04 jul 20:51
Ja begrijpelijk. Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar onze retour afdeling om uw retour aanvraag nogmaals in behandeling te nemen

04 jul 20:48
Dat snap ik. Maar jullie hebben een beschadigd product geleverd. Ik heb het niet eens uitgepakt? Ik mag toch verwachten dat jullie mij een juist, onbeschadigd en te gebruiken product leveren. Heb er ook voor betaald. Als ik het nou gebruikt had kan ik me er iets bij voorstellen, maar nu niet.

04 jul 20:43

In dit geval wil ik u adviseren om een retouraanvraag te doen bij ons.
Op deze manier wordt het zo snel mogelijk verholpen.

Om een product te retourneren naar ons, dient u een retour-aanvraag te doen via onze website.
Er zijn diverse alternatieve opties welke wij voor u mogelijk kunnen maken.

20:42
Ik heb een wc bril besteld en ontvangen. Deze zit ongebruikt in de originele verpakking! Bij ontvangst bleek deze bril gebroken te zijn. Hoe kan ik deze bril retourneren en een nieuwe ontvangen?

Of een hele nieuwe bril of geld terug. Wij zijn zondermeer bereid het beschadigde product te retourneren. Zit nog in originele verpakking.

Koopjedeal.nl
    Beste Pennings,

Zowel via de mail als via Klacht.nl heeft u dit euvel aangegeven.
    Wat vervelend om te vernemen dat u een gebroken product heeft ontvangen.

Onlangs hebben wij u een nieuwe toiletbril toegestuurd.
    Bent u in de gelegenheid om te verifiëren dat u dit product heeft ontvangen?

Wij vernemen het graag van u.
    Onze excuses voor het ongemak.

Femke Karper
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?