Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Koopjedeal.nl: Besteld goederen niet geleverd en geen reactie van KoopjeDeal, geen enkele!
Details
De klacht
Ik heb op 17 augustus (2019) een bestelling gedaan voor 4 japanse esdoorns. Deze zouden binnen 5 werkdagen worden geleverd. Ik heb KjD wat meer ruimte gegeven maar na 10 dagen nog niets. Er ging een vriendelijke e-mail hun kant uit met het verzoek om een status update daar mijn account op hun site weinig informatie gaf. Buiten het automatische respons geen verdere reactie. Weer een week gewacht en weer een e-mail en weer geen reactie. Inmiddels was ik het beu en 4 dagen geleden een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik geen vertrouwen heb in de afhandeling en ik van de koop afzie. Surprise, geen reactie. Slechte zaak en ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Blijf uit de buurt van koopjedeal. Het grenst aan oplichting.De oplossing
Graag mij betaalde bedrag zsm terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.