Klacht Koopjedeal.nl: Besteld goederen niet geleverd en geen reactie van KoopjeDeal, geen enkele!

HarryL

Ik heb op 17 augustus (2019) een bestelling gedaan voor 4 japanse esdoorns. Deze zouden binnen 5 werkdagen worden geleverd. Ik heb KjD wat meer ruimte gegeven maar na 10 dagen nog niets. Er ging een vriendelijke e-mail hun kant uit met het verzoek om een status update daar mijn account op hun site weinig informatie gaf. Buiten het automatische respons geen verdere reactie. Weer een week gewacht en weer een e-mail en weer geen reactie. Inmiddels was ik het beu en 4 dagen geleden een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik geen vertrouwen heb in de afhandeling en ik van de koop afzie. Surprise, geen reactie. Slechte zaak en ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Blijf uit de buurt van koopjedeal. Het grenst aan oplichting.

Graag mij betaalde bedrag zsm terugstorten.

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Hallo,
    Inmiddels is er toch contact met Koojedeal en het lijkt dat jullie bemoeienis wellicht tot actie heeft gemaand aan hun kant.
    Dank in ieder geval!
    Vriendelijke groet,
    Harry Lemmens

HarryL
Er is communicatie met KoopJedeal maar helaas het bestelde product is nog niet geleverd. Dus een goede eerste stap maar we wachten rustig af. 25-9 Weer een week verder... Na het initiële e-mail niets meer vernomen van KoopJeDeal. Toen maar besloten af te zien van de koop en ik heb hen vriendelijk verzocht, via een e-mail, het bedrag terug te storten. Weer geen reactie. Dit kan echt niet. Een zeer slechte behandeling van je klanten. Ik blijf voortaan uit de buurt van deze partij.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?