Opgelost door Koopjedeal.nl: Bestelling half geleverd en geen service of hulp!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 339733
Gebruiker
Danielle
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23 november een bestelling gedaan, nooit een track&trace code gekregen maar op 8 december werd dan eindelijk een pakket geleverd. Helaas, het was maar de helft van de bestelling! Gemaild, messenger gestuurd, gebeld en steeds weer met een kluitje het riet ingestuurd dat het nu echt geleverd zou worden. Nu, 21 december, heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen, kan niemand mij zeggen wanneer het komt EN kan de bestelling alleen geannuleerd worden als de keverancier akkoord gaat? Sorry, maar de leverancier levert blijkbaar niet en ik wil mijn bestelling ontvangen na een maand!

De spullen die ze leveren zijn oke, maar of je het ooit krijgt? Nooit meer bestel ik hier iets! Ik hoop dat mijn bestelling snel geannuleerd wordt en ik het geld terug ontvang.

De oplossing

Annuleren van de bestelling en geld terug! Niemand kan mij vertellen wanneer het geleverd gaat worden dus dan niet!

2 reacties

  1. Auteur
    Danielle
    Datum
    Helaas inmiddels bijna een week verder en nog geen reactie, of geld terug van Koopjedeal......
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D.B. Lustig,

    Uw bestelling is reeds op uw verzoek geannuleerd.
    Op 27 november is het aankoopbedrag gecrediteerd. Dit zal inmiddels ook al op uw rekening moeten staan. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danielle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing van hun kant, maar een eis van mijn kant om geld terug te krijgen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen