Opgelost door Koopjedeal.nl: Bestelling half geleverd en geen service of hulp!
Details
De klacht
Op 23 november een bestelling gedaan, nooit een track&trace code gekregen maar op 8 december werd dan eindelijk een pakket geleverd. Helaas, het was maar de helft van de bestelling! Gemaild, messenger gestuurd, gebeld en steeds weer met een kluitje het riet ingestuurd dat het nu echt geleverd zou worden. Nu, 21 december, heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen, kan niemand mij zeggen wanneer het komt EN kan de bestelling alleen geannuleerd worden als de keverancier akkoord gaat? Sorry, maar de leverancier levert blijkbaar niet en ik wil mijn bestelling ontvangen na een maand!De spullen die ze leveren zijn oke, maar of je het ooit krijgt? Nooit meer bestel ik hier iets! Ik hoop dat mijn bestelling snel geannuleerd wordt en ik het geld terug ontvang.
De oplossing
Annuleren van de bestelling en geld terug! Niemand kan mij vertellen wanneer het geleverd gaat worden dus dan niet!Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.