Opgelost door Koopjedeal.nl: Bestelling niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 374862
Gebruiker
Lenaoliva
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 20 juni een luxe boxspring besteld besteld en betaald! Ennu las ik dat ze over de kop gaan. Ennu??? Ik wil me uitgespaarde centjes terug offf het liefst me gekozen boxspring 😓

De oplossing

Ik wil heel graag me gekozen luxe boxspring hebben gaat dat niet dan me 600euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Lenaoliva
    Datum
    Ik wil graag weten wat ik nu kan doen?? Ik heb alles bericht wat maar kan.?? Van koopjedeal. Mvg
  2. Auteur
    Lenaoliva
    Datum
    Jullie zijn failliet met Koop je Deal maar niet met jullie andere Bvs! Dus met andere woorden ik eis me 600euro terug!! Geloof me. Lekker makkelijk 10dgn voor faiilsement laten bestellen en dan over de kop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lenaoliva
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gehele bedrag heb ik in punten terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen