Opgelost door Koopjedeal.nl: Bestelling niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 374862
Gebruiker
Lenaoliva
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb 20 juni een luxe boxspring besteld besteld en betaald! Ennu las ik dat ze over de kop gaan. Ennu??? Ik wil me uitgespaarde centjes terug offf het liefst me gekozen boxspring 😓

Gewenste oplossing

Ik wil heel graag me gekozen luxe boxspring hebben gaat dat niet dan me 600euro.
Geboden oplossing
De gehele bedrag heb ik in punten terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Lenaoliva
    Datum
    Ik wil graag weten wat ik nu kan doen?? Ik heb alles bericht wat maar kan.?? Van koopjedeal. Mvg
  2. Auteur
    Lenaoliva
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Lenaoliva
    Datum
    Jullie zijn failliet met Koop je Deal maar niet met jullie andere Bvs! Dus met andere woorden ik eis me 600euro terug!! Geloof me. Lekker makkelijk 10dgn voor faiilsement laten bestellen en dan over de kop.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen