Klacht Koopjedeal.nl: Bestelling nooit aangekomen, koopjedeal reageert niet op vragen of klachten.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 339419
Gebruiker
HermanB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al meer dan drie weken lang op refurbished iPhone 6 die ik op koopjedeal besteld heb. De informatielijn houdt je aan het lijntje en is nauwelijks te bereiken. Voor een product ter waarde van 200 euro kan je toch wat service verwachten. Op dit moment krijg ik niemand aan de lijn en er wordt niet gereageerd op mailtjes, terwijl de telefoon of bericht van verzending daarvan op zich laten wachten. Koopjedeal zijn simpelweg waardeloze oplichters

De oplossing

De desbetreffende telefoon eindelijk opsturen en niet meer op gore manier haar klanten aan het lijntje houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HermanB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Koopjedeal laat gewoon niets van zich horen. Op 25 november besteld en betaald, op 30 november bericht van 'ingepakt' ontvangen, vervolgens geen bericht van verstuuurd, incl. track & trace gekregen en sindsdien ondanks telefoontjes, mails, facebookberichten en melding op Klachtenkompas niets meer gebeurd! Geld weg, geen refurbished I-phone 6 naar huis gestuurd gekregen en Koopjedeal doet alsof haar neus bloedt! Herman Blom
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen