Klacht Koopjedeal.nl: Bestelling nooit aangekomen, koopjedeal reageert niet op vragen of klachten.

sad Niet opgelost
HermanB

Ik wacht al meer dan drie weken lang op refurbished iPhone 6 die ik op koopjedeal besteld heb. De informatielijn houdt je aan het lijntje en is nauwelijks te bereiken. Voor een product ter waarde van 200 euro kan je toch wat service verwachten. Op dit moment krijg ik niemand aan de lijn en er wordt niet gereageerd op mailtjes, terwijl de telefoon of bericht van verzending daarvan op zich laten wachten. Koopjedeal zijn simpelweg waardeloze oplichters

De desbetreffende telefoon eindelijk opsturen en niet meer op gore manier haar klanten aan het lijntje houden.

Koopjedeal.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

HermanB
Koopjedeal laat gewoon niets van zich horen. Op 25 november besteld en betaald, op 30 november bericht van 'ingepakt' ontvangen, vervolgens geen bericht van verstuuurd, incl. track & trace gekregen en sindsdien ondanks telefoontjes, mails, facebookberichten en melding op Klachtenkompas niets meer gebeurd! Geld weg, geen refurbished I-phone 6 naar huis gestuurd gekregen en Koopjedeal doet alsof haar neus bloedt! Herman Blom

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?