Klacht Koopjedeal.nl: Black Friday Suprise Box - Geen €50/€250 waard

Lynn

Wat een pakket. Het zijn géén producten die het best verkocht zijn. Ik vind het schandalig dat dit pakket verkocht kan worden voor €50 en word geadverteerd met een waarde van minimaal €250! Zeker €250 aan "oorsprokelijke prijs"? Wij hebben met in totaal 5 mensen het pakket gekocht, het zijn allemaal dezelfde producten, met uitzondering van het verschil tussen mannen en vrouwen. Tevens zijn het echt producten naar mijn inziens die anders niet verkocht worden, lijkt net of er gedacht word "oh het is een box waar niemand van te voren weet wat erin zit, dus we adverteren met een mooie prijs die erin kan zitten en zien het geld binnen stromen!".

Het spijt me werkelijk waar dat ik dit zo formuleer maar het is echt een box die niet eens €50 waard is. Hopelijk word er iets mee gedaan en naar de mening van de consument geluisterd!

Ik zou graag de helft van mijn geld terug willen (€25) of een box die wel een waarde heeft van ten minste de genoemde €250!

Koopjedeal.nl
    Beste Kim,

We betreuren het feit dat u zo teleurgesteld bent in de mysterybox. Wij begrijpen dat dit inderdaad niet de bedoeling is en komen graag met u in contact om de situatie te bespreken en tot een goede oplossing voor u te komen. Wij zullen u binnenkort weer proberen te bereiken.

Met vriendelijke roet,
    Klantenservice Koopjedeal
    Koopjedeal.nl
    Beste Kim,
    Helaas heb ik u vandaag ook niet aan de lijn gekregen. Ik heb daarom de 25 euro zoals gevraagd teruggestort op uw rekening.

Koopjedeal

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?