Klacht Koopjedeal.nl: De onheuse behandeling door de afdeling Klantenservice.

happy Niet opgelost
Hammer

Om evenals een paar keer daarvoor, geen gedoe achteraf te krijgen met het inzetten van kortingscodes en het inwisselen van mijn spaarpunten, heb ik dit probleem bij Koopjedeal aan de orde gesteld, voordat ik een nieuwe bestelling wilde plaatsen. De behandelende mw. Van Straten van de klantenservice meldde dat van deze(!) artikelen de korting al af was en dat daarom de kortingscodes niet konden worden toegepast. Zonder dat ze wist om welke artikelen het ging.
Ik heb haar gevraagd hoe ze dat kon beweren zonder te weten om welke artikelen het ging. Vanaf dat moment werd iedere vraag van mij hierover of verwijzing naar mij mijn vraag hoe ze dat kon beweren, beantwoord met:
“Hartelijk dank voor uw mailbericht. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen. Mijn collega's of ik helpen u graag verder.”
Tot vijf keer toe. Over de spaarpunten heb helemaal geen enkele reactie gehad.
Ik heb toen met haar chef mw. Van Gardingen gebeld. Die zou het oppakken, maar die liet niets meer van zich horen, hoe ik haar daarna ook per mail rappelleerde.

Ik wil bij nieuwe bestellingen mijn kortingscodes en/of mijn spaarpunten kunnen verzilveren en de directie van Koopjesdeal op de hoogte stellen van het functioneren van hun afdeling Klantenservice.

Koopjedeal.nl
    Beste R. Hammer,

Wat vervelend om te vernemen dat uw contact met de klantenservice van Koopjedeal.nl niet naar wens is verlopen.

Het is helaas niet mogelijk om spaarpunten EN een kortingscode tegelijk te gebruiken.

Indien u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze invoeren in uw winkelwagentje. Hieronder vindt u een korte omschrijving hoe u de kortingscode kunt toepassen:
    1. Zoek het gewenste product en klik op ''Nu Kopen''
    2. U komt nu terecht in de winkelwagen. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen
    3. Vul uw kortingscode in en klik op ''Kortingscode toepassen''

Ook voor spaarpunten geldt dat deze dienen te worden ingewisseld in het winkelwagentje
    Hierbij een korte omschrijving hoe u de spaarpunten kunt inwisselen:
    1. U zoekt een product op de website.
    2. U selecteert het aantal, de kleur of formaat die u wilt en klikt op 'Nu Kopen'.
    3. U krijgt een scherm te zien met 'afrekenen' en 'verder winkelen'. U klikt vervolgens op afrekenen.
    4. U wordt doorverwezen naar uw winkelwagen. Als U helemaal naar beneden scrolt in uw winkelwagen, ziet 4 dagdeals staan naast elkaar. Onder de dagdeals staat er een balk met daarin 'jouw spaarpunten'.
    5. U klikt op spaarpunten toepassen, en voilá, de spaarpunten zijn toegepast!

Let op: er dient minimaal €15,- open te blijven staan na het toepassen van de spaarpunten.

Mocht het toch niet lukken om de spaarpunten te verzilveren, dan adviseer ik u om uw bestelling telefonisch plaatsen via 0320-417539.

In de volgende link vindt u alle informatie over de spaarpunten en de spaaractie: https://www.koopjedeal.nl/spaaractie

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Roos
    Team Webcare

Hammer
Geen enkele oplossing. Nog niet eens de moeite genomen mijn klacht goed te lezen. Mijn reactie is de volgende: Een no-replyreactie. Een no-replyreactie is toch wel het laatste dat ik zou verwachten. 1: Er is helemaal geen sprake van het gelijktijdig willen verzilveren van kortingscodes en spaarpunten. Als mijn klacht goed was gelezen of de gewraakte mailwisseling, was dat te zien geweest. Als die er niet is wil ik hem desgevraagd toesturen. Overigens, de spaarpunten zijn van mijzelf dus zou ik zelf willen bepalen wanneer in te zetten. Maar dat terzijde. 2: Er wordt een heel nummer gemaakt van een handleiding hoe kortingscodes te verzilveren. In de mailwisseling is te zien dat Koopjedeal sommige kortingscodes niet accepteert. In eerdere gevallen was daar achteraf gedoe over. Daarom wilde ik vooraf oplossen. Geen stap verder dus dan met Van Straten en Van Gardingen. 3: En over de klacht over de handelwijze van beide dames al helemaal niet gerept.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?