Opgelost door Koopjedeal.nl: De ontvangen PC klopt totaal niet met de verkoopspecificaties: Windows NIET geactiveerd en geen opo8

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 390008
Gebruiker
N. Vermeulen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt niet gereageerd op de retouraanvraag

De oplossing

De PC retour nemen en mijn 256 Euro terugstorten

2 reacties

  1. Auteur
    N. Vermeulen
    Datum
    Beste mensen,
    Vandaag eindelijk het retourformulier ontvangen.
    Ook uitvoerig gesproken met Joost van Koopjedeal.
    Het komt er op neer dat Koopjedeal een enorme achterstand heeft met de verwerking de emails e.d. Ze zijn nu bij berichten rond 10 september. Getracht wordt in te lopen.
    Plan is morgen PC retourneren en daarna is het wachten op de terugbetaling.
    Alvast bedankt voor uw inzet.
    Wordt vervolgd.

    met vriendelijke groet

    Norbert Vermeulen
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Norbert,

    Wat fijn dat jij de retourbon hebt ontvangen en dat Joost het één en ander heeft kunnen toelichten.
    Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen, zal het aankoopbedrag gecrediteerd worden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. Vermeulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aankoopsom zal worden terugbetaald na ontvangst van geretourneerde PC. We wachten hier op. met vriendelijke groet Norbert Vermeulen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen