Klacht Koopjedeal.nl: Defect apparaat, het bedrijf beroept zich op de garantie periode

Ine

Op 24 augustus 2017 twee keukenmachines/mixers gekocht. Deze waren als cadeau in oktober 2017 bestemd. Toen is het gebruik begonnen. Na 14 maanden viel een van de apparaaten telkens uit elkaar. De onderdelen vielen zo van het apparaat tijdens het gebruik. Ik heb gemail naar koopje deal gemaild en e.e.a. Uitgelegd. Men weigerde mij tegemoet te komen omdat het jaar garantie verlopen was

Een nieuw apparaat of herstel van het apparaat dat kapot is

Koopjedeal.nl
    Beste C.A.M.J. van Poppel,

Wat vervelend dat het artikel niet meer naar behoren werkt.

Ik heb het een en ander uitgezocht. Op de pagina met garantie uitleg (https://www.koopjedeal.nl/garantie-uitleg) staat inderdaad aangegeven dat er een garantie van 1 jaar wordt gehanteerd.

Het is uiteraard mogelijk om het apparaat buiten de garantietermijn te laten repareren, echter zullen de kosten hiervan voor uw eigen rekening zijn. Indien u hier gebruik van wilt maken, hoor ik dat uiteraard graag en zal ik een aanvraag hiervoor indienen.

In afwachting op uw reactie.

Roos
    Team Webcare
    Ine
    Goedemiddag

Ja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, koop wel n nieuwe en zeker niet bij koopje deal

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?