Opgelost door Koopjedeal.nl: Doodse stilte

TammieTammie

Wat was ik blij, toen na het faillissement ik toch nog punten terug kreeg ipv mijn geld.
Gelijk maar een bestelling gedaan bij koopjedeal. Helaas kan je niet al je punten gebruiken bij je bestelling maar een gedeelte.. Dikke 👎 maar goed... Nadat ik Op bevestigen drukte, gebeurde er niets. Dus nog maar een keer... Weer niets.. Pas na de derde keer kreeg ik te zien dat de bestelling goed was doorgekomen.
Toen ik in mijn mailbox keek, zag ik tot mijn schrik dat ik 3x (!!!) de bestelling gedaan had ipv 1x. Blijkbaar kan je geen klantenservice bellen, dus maar een mail gestuurd... Geen reactie. Toen kreeg ik ineens 2 pakketjes.. Gelijk weer een mail gestuurd, geen reactie. Inmiddels liggen er 8 mailtjes bij hun, want ik wil antwoord. Je kan het terug sturen maar dat kost geld en ik wil niet betalen voor iets wat niet mijn fout is.
Dus koopjedeal : REAGEER EENS OP DE MAILS!!!

De administratie goed op orde brengen, 2x punten terug boeken en het retouradres voor de overige bestelling met geschreven dat ik mijn geld terug krijg.

TammieTammie
Ik krijg netjes de punten terug en mag het retour sturen. Ondanks dat het zo lang heeft mogen duren, was de dame aan de lijn erg aardig en behulpzaam. Ze kunnen een volgende bestelling verwachten van mij.

Ook een klacht indienen over ?