Klacht Koopjedeal.nl: draadloze deurbel en retouren

Erkoel

Kocht draadloze deurbel en tandenborstels. Deurbel werkt niet. Geprobeerd te retourneren lukt niet. Website geeft aan "sorry er zit een foutje in het systeem, probeer later nog eens. Dat probeer ik al 4 dagen zonder resultaat. Wanneer je belt zijn er 12 wachtenden voor U, krijg je na een halfuur iemand aan de lijn, krijg je een nietszeggend verhaal "probeer het later nog eens". Inmiddels zit ik met waardeloze artikelen die ik niet terug kan sturen. Ik vertrouw er op dat de consumentenbond hier wat aan kan doen. groeten Ernst Koelemij

Retourneren en geld terug en uit he klantenbestand van koopjedeal, want ik koop hier nooit meer iets.

Koopjedeal.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Erkoel
    Er deugd nog niets van. Kreeg vandaag een mailtje hoe ik kan retourneren, nog steeds krijg je de mededeling "er mankeerd iets aan het programma probeer het nog eens". Koopjedeal doet er niets aan, ze zijn volledig onbetrouwbaar,

Erkoel

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?