Klacht Koopjedeal.nl: factuur van afterpay maar geen product ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154385
Gebruiker
A. Gorter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht aan de AfterPay Klantenservice. Wij nemen uw vraag in behandeling. U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een reactie.

Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.


Goedemorgen, Eerder deze week heb ik via de contactlink al gemeld dat ik wel een factuur van een talencursus heb ontvangen maar niet de bestelbevestiging en cursus of CD. Het was bedoeld als cadeautje en inmiddels niet meer nodig. graag ongedaan maken. Helaas heb ik ondanks de toezegging geen reactie. Wederom verzoek ik u de bestelling te annuleren cq ongedaan te maken. Met vriendelijke groet, Uiterste betaaldatum:23 februari 2016. Begunstigde:AfterPay te Heerenveen Betalingsomschrijving:217813648

Webwinkel: Koopjesdeal.nl

De oplossing

Annuleren bestelling en stopzetten factureren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    A. Gorter
    Datum
    Uiteindelijk veel te laat een voucher van koopjesdeal ontvangen.
    Jouw persoonlijke voucher voor - Online taalcursus Frans, Engels, Duits, Spaans of Nederlands
    Beste PJ,
    De voucher van jouw deal "Online taalcursus Frans, Engels, Duits, Spaans of Nederlands" staat klaar! Deze vind je als bijlage in deze mail. Op de voucher vind je ook de gebruiksinstructies terug. Lees deze dus goed door!

    Bestelling nr. #201126389
  2. Auteur
    A. Gorter
    Datum
    Veel te laat ontvangen heb er geen gebruik van kunnen maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Gorter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen