Opgelost door Koopjedeal.nl: Geen Email ontvangen, geen contact

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 338120
Gebruiker
albert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is een herhaling van de klacht die ik enkele dagen gelden plaatste. In het kort. Het lukt mij niet de retourzending van een aangekochte en betaalde laptop te regelen. De laptop zit nog in de doos en is niet door mij gebruikt. Ik heb alles geprobeerd: Internet, telefonisch contact en nog eens enkele mails naar het informatienummer.
Volgens Koopjedeel is mij onlangs een E mail toegestuurd met het verzoek om nadere informatie over het product. Nu blijkt dat ik die E mail nooit heb ontvangen. Dat heb ik dus via dezelfde klacht gemeld op deze site, drie dagen geleden Echter geen reactie.
Wat doe je dan? Nogmaals telefoonnummer en ordernummer gestuurd naar hun informatie balie. Misschien heeft Koopjedeal een verkeerd Email adres gebruikt. Reactie? Nee hoor.
Ik ben nu ten einde raad. Word ik aan het lijntje gehouden? Dat zou mij zeer teleurstellen. Maar het gaat er wel steeds meer op lijken. Ik ga er echter van uit dat koopdeal een bona-fide bedrijf is. Ik hoop dus dat ze mij niet laten stikken en mij spoedig een Email sturen die wel aankomt, met positieve inhoud. Dat wil zeggen laptop terug met retourlabel en geld terug.

De oplossing

Email sturen met bericht dat aankomt! Zie boven

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Kok,

    Wat vervelend dat het niet is gelukt om de retour aanvraag in orde te maken.

    Wij hebben hier reeds mailcontact over gehad. Helaas hebben wij de opgevraagde gegevensdestijds niet van u toegezonden gekregen.
    Ik heb de gegevens zojuist doorgezet naar de retour afdeling. Zij zal dit meteen voor u oppakken en u voorzien van de juiste gegevens.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
albert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug, Daar wacht ik dus nog op. Nadat het mij eindelijk gelukt is het pakket te retourneren op Zondag 16 December.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen