Opgelost door Koopjedeal.nl: Geen Email ontvangen, geen contact

content Opgelost
albert

Mijn klacht is een herhaling van de klacht die ik enkele dagen gelden plaatste. In het kort. Het lukt mij niet de retourzending van een aangekochte en betaalde laptop te regelen. De laptop zit nog in de doos en is niet door mij gebruikt. Ik heb alles geprobeerd: Internet, telefonisch contact en nog eens enkele mails naar het informatienummer.
Volgens Koopjedeel is mij onlangs een E mail toegestuurd met het verzoek om nadere informatie over het product. Nu blijkt dat ik die E mail nooit heb ontvangen. Dat heb ik dus via dezelfde klacht gemeld op deze site, drie dagen geleden Echter geen reactie.
Wat doe je dan? Nogmaals telefoonnummer en ordernummer gestuurd naar hun informatie balie. Misschien heeft Koopjedeal een verkeerd Email adres gebruikt. Reactie? Nee hoor.
Ik ben nu ten einde raad. Word ik aan het lijntje gehouden? Dat zou mij zeer teleurstellen. Maar het gaat er wel steeds meer op lijken. Ik ga er echter van uit dat koopdeal een bona-fide bedrijf is. Ik hoop dus dat ze mij niet laten stikken en mij spoedig een Email sturen die wel aankomt, met positieve inhoud. Dat wil zeggen laptop terug met retourlabel en geld terug.

Email sturen met bericht dat aankomt! Zie boven

Koopjedeal.nl
    Beste A. Kok,

Wat vervelend dat het niet is gelukt om de retour aanvraag in orde te maken.

Wij hebben hier reeds mailcontact over gehad. Helaas hebben wij de opgevraagde gegevensdestijds niet van u toegezonden gekregen.
    Ik heb de gegevens zojuist doorgezet naar de retour afdeling. Zij zal dit meteen voor u oppakken en u voorzien van de juiste gegevens.

Roos
    Team Webcare

albert
Geld terug, Daar wacht ik dus nog op. Nadat het mij eindelijk gelukt is het pakket te retourneren op Zondag 16 December.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?