Klacht Koopjedeal.nl: Geen enkele reactie na bestellen en betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338741
Gebruiker
Lien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden een bestelling gedaan en via Ideal betaald. De spullen zouden 12/12 bezorgd worden.
Ik zou een email ter bevestiging krijgen. Deze heb ik nooit gehad. Hierdoor heb ik dus ook geen ordernummer.
Vorige week een mail naar Koopjedeal gestuurd met mijn gegevens en het betalingsbewijs erbij en gevraagd wat de status is.
Ook hierop heb ik nooit een reactie ontvangen.
Bellen is geen optie: 28 wachten in de wachtrij!

De oplossing

Mijn mail beantwoorden; de bestelling zsm bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.W. Petersen,

    Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft mogen ontvangen. Heeft u voor de bevestigingsmail ook in uw Ongewenste mail gekeken? Ik zie namelijk dat u een Hotmail account heeft. Hierbij ligt de spamfilter hoog, waardoor deze e-mail automatisch wordt doorgestuurd naar de Ongewenste mail/Spam.

    Ik heb uw bestelling nader bekeken, echter zie ik dat de bestelling wel tijdig is verzonden naar de transporteur. Hierbij stuur ik u de T&T toe welke bekend is:
    https://tracking.dpd.de/status/en_US/parcel/05118920336154

    Ik zal u per e-mail contacteren om aan te geven welke oplossing ik voor u zal uitvoeren.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou door koopjedeal contact met mij opgenomen via de mail. Dit is nog niet gebeurd. wel heb ik een T&T code ontvangen, deze blijft op dezelfde status staan. Dus ook hier gebeurd niets. Helaas worden de beloften dus niet nagekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen