Klacht Koopjedeal.nl: Geen enkele reactie na bestellen en betalen

Lien

Twee weken geleden een bestelling gedaan en via Ideal betaald. De spullen zouden 12/12 bezorgd worden.
Ik zou een email ter bevestiging krijgen. Deze heb ik nooit gehad. Hierdoor heb ik dus ook geen ordernummer.
Vorige week een mail naar Koopjedeal gestuurd met mijn gegevens en het betalingsbewijs erbij en gevraagd wat de status is.
Ook hierop heb ik nooit een reactie ontvangen.
Bellen is geen optie: 28 wachten in de wachtrij!

Mijn mail beantwoorden; de bestelling zsm bezorgen

Koopjedeal.nl
    Beste J.W. Petersen,

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft mogen ontvangen. Heeft u voor de bevestigingsmail ook in uw Ongewenste mail gekeken? Ik zie namelijk dat u een Hotmail account heeft. Hierbij ligt de spamfilter hoog, waardoor deze e-mail automatisch wordt doorgestuurd naar de Ongewenste mail/Spam.

Ik heb uw bestelling nader bekeken, echter zie ik dat de bestelling wel tijdig is verzonden naar de transporteur. Hierbij stuur ik u de T&T toe welke bekend is:

Ik zal u per e-mail contacteren om aan te geven welke oplossing ik voor u zal uitvoeren.

Excuses voor het ongemak!

Roos
    Team Webcare

Lien
Er zou door koopjedeal contact met mij opgenomen via de mail. Dit is nog niet gebeurd. wel heb ik een T&T code ontvangen, deze blijft op dezelfde status staan. Dus ook hier gebeurd niets. Helaas worden de beloften dus niet nagekomen.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?