Klacht Koopjedeal.nl: Geen levering nog

Klachtnummer
# 406640
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zo,n box besteld maar tot nu toe nog niks ontvangen..

De oplossing

Wij hebben gebrobeerd contact te zoeken dit is nog steeds niet gelukt..
Wanneer kan ik deze box ontvangen?

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste M. Fikse,
    Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. De meeste black friday boxen worden vandaag (06-12) bezorgd, en anders uiterlijk maandag. Graag controleer ik dit voor u. Zou ik daarvoor uw ordernummer mogen? Dan komen wij snel bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Koopjedeal

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen