Opgelost door Koopjedeal.nl: Geen levering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 335565
Gebruiker
A.M.J. Doezé
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestelde (en betaalde) 26 oktober 4 hoeslakens. Kreeg snel bericht dat deze bestelling (8719242033401) op 5 november was afgeleverd bij het sorteercentrum.
Ik heb echter nu (1 december) nog steeds niets ontvangen .

Verzonden e-mails voor nadere informatie, naar info@koopjesdeal.nl, krijg ik steeds als onbestelbaar terug.


De oplossing

Ik wil graag alsnog het bestelde, of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A.M.J. Doezé,

    Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.

    Ik heb uw bestelling nader bekeken. Helaas is uw bestelling destijds niet correct aangekomen bij de leverancier, waardoor wij deze opnieuw hebben moeten versturen. Uw bestelling wordt momenteel bij hun verwerkt en zal spoedig verzonden worden.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M.J. Doezé
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er word alsnog levering aangeboden; dus maar weer afwachten. Overigens wordt niet ingegaan op mijn klacht dat hun e-mailadres niet werkt. Over het niet werken van het e-mailadres heb ik nooit meer iets gehoord, maar wat belangrijker is: één dag na hun antwoord ha ik het bestelde in huis. Hulde Klachtenkompas!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen