Klacht Koopjedeal.nl: Geen product ontvangen, wel betaald

sad Niet opgelost

Bestelling nr. 203468396

Product besteld en betaald maar niets ontvangen. Het gaat om Windows10. Bestelling nr. 203468396
Dit is mijn eerste kennismaking met koopjedeal. Slechte start! I

Het product leveren of geld retour!

Kenmerk: 23-08-2019 00:13 0020002579307932

Koopjedeal.nl
    Beste H. Albrecht,
    We zijn blij u even aan de lijn gehad te hebben en te hebben vernomen wat de problemen zijn. Wij Vinden het erg vervelend om te horen dat uw eerste kennismaking met Koopjedeal zo is verlopen. Wij gaan dan ook direct uw zaak bekijken en kijken waar het mis is gegaan. Wij zullen u dan ook op de hoogte houden via de e-mail betreft de voortgang van u zaak en zo spoedig mogelijk met een oplossing komen.

Klantenservice Koopjedeal
    Beste Koopjedeal,

Nu krijg ik alweer een geautomatiseerd antwoord! Ik heb gedaan wat hierin gezegd: een product bestellen voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik gedupeerd ben, terwijl ik ingelogd ben bij koopjedeal. Maar ik blijk maar 50 punten te hebben, dat zouden er 600 moeten zijn als ik uw bericht goed lees. Dus deze kwestie is nog steeds niet opgelost.

Hannah Albrecht

Op 19 sep. 2019, om 15:45 heeft Koopjedeal het volgende geschreven:

Beste ,
    Helaas zoals wij ook eerder aangeven in onderstaande mail worden de bestellingen die geraakt zijn door het faillissement niet meer uitgeleverd omdat deze niet meer in ons bezit zijn.

Met de doorstart hebben wij alles blanco overgenomen.

Wel hebben we de uitzondering gemaakt om de gedupeerden tegemoet te komen in de vorm van spaarpunten.
    Via onderstaand bericht kan je je spaarpunten inzien en hier ook gebruik van maken.

Volledige compensatie van het aankoopbedrag
    Ondanks dat het niet gebruikelijk is compenseren wij het volledige aankoopbedrag van jouw bestelling. Dit doen wij door het storten van spaarpunten op uw account. Deze spaarpunten kun je zien als geld, je kunt hier namelijk mee betalen op onze webshop. Wij hebben een steekproef gedaan onder verschillende klanten en hieruit is gebleken dat dit als de beste oplossing wordt ervaren. Jouw reeds geplaatste bestelling wordt dus niet meer afgeleverd. Je kunt zelf kiezen wanneer je deze punten inwisselt en voor welke product(en). Op dit moment staan er meer dan 100 verschillende deals op Koopjedeal.nl, de verwachting is dat er elke week meer dan 100 nieuwe deals bij komen. Je hoeft deze punten dus niet meteen in te wisselen maar je kunt ervoor kiezen om te wachten tot wij jouw favoriete product in de aanbieding hebben. Mocht je een bestelling retour hebben gestuurd voor het faillissement of als je een garantieverzoek hebt: neem dan contact met ons op. Wij zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen.

Punten zijn reeds toegevoegd aan jouw account
    Wij zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest en hebben de punten reeds toegevoegd aan jouw account. Had je geen account tijdens het bestellen? Ook daar hebben wij aan gedacht! Wij hebben namelijk een account aangemaakt met het e-mailadres waarop je dit mailtje nu ontvangt. Ook zijn de punten reeds toegevoegd. Je hoeft dus geen (nieuw) account aan te maken. Klik op deze pagina op ''Uw wachtwoord vergeten?'' om zo jouw wachtwoord op te vragen.

Albrecht
Zie onderstaande mail van koopjedeal, verstuurd 25 september 2019 03.46 uur. Elf dagen later nog steeds geen vouchercode ontvangen van de leverancier. Wederom een loze belofte dus. Beste Hannah, Bedankt voor je bericht en excuses voor de late reactie. Per mail ontvang je een vouchercode en via de website van onze leverancier (https://www.discounterdownload.com/download/) kan je het pakket downloaden en installeren. Er wordt standaard een handleiding en een video mee gestuurd hoe je dit pakket kunt installeren, maar mocht dit om de een of andere manier niet correct binnen komen dan kan je dit hier terug vinden: https://www.discounterdownload.com/wp-content/uploads/2019/05/Windows10NL.pdf & https://www.youtube.com/watch?v=a9ZmYYtNJZo&t=1s Met vriendelijke groet, Yousra Klantenservice Koopjedeal

Ook een klacht indienen over ?