Klacht Koopjedeal.nl: geen update na reparatie uitgevoerd

Klachtnummer
# 395943
Gebruiker
topofflop
Datum
4 reacties

Details

De klacht

na reparatie is de windowsupdate (1903 )weer naar vorige versie (1809) teruggeplaatst

De oplossing

wel een update uitvoeren

4 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste J. Koelstra,

    Hartelijk dank voor uw bericht!
    Ik begrijp dat uw laptop al eerder is opgestuurd voor reparatie.
    Herhaalt het probleem zich?

    Graag zie ik uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Koopjedeal
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste J. Koelstra,

    Hartelijk dank voor uw uitleg.
    Erg vervelend dat dit na de reparatie nog steeds gebeurd.
    Ik wil dit graag voor u oplossen en heb daarvoor twee opties:
    - De laptop zal voor een tweede keer opgestuurd worden voor reparatie en naar verwachting zal het probleem verholpen moeten worden
    - De laptop wordt geretourneerd worden en wij zullen het aankoopbedrag crediteren.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet!

    Met vriendelijke groet,
    Koopjedeal
  3. Auteur
    topofflop
    Datum
    Maak gebruik van optie 1 als dit probleem zich opnieuw aandient bij een MS update.

    Ik heb kosten moeten maken voor het aangetekend opsturen van het garantieproduct. Deze kosten wil ik a € 8,60 bij u verhalen.
  4. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Koelstra,

    Na het telefonisch contact met u wil ik nog een keer bevestigen dat wij de door u gemaakte kosten van het opsturen op ons nemen. Wij vinden het erg vervelend dat deze zaak zo lang heeft gelopen en hier bieden wij dan ook onze excuses voor aan. Mocht er in het vervolg nog iets zijn met uw laptop dan vernemen wij di graag van u en dan gaan wij direct kijken hoe we dit zo goed mogelijk voor u kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Het klantenseviceteam van Koopjedeal

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?