Opgelost door Koopjedeal.nl: Gekochte activatiecode Windows 10 pro werkt niet

content Opgelost
HansB

Via een advertentie in de krant een "legale" activatiecode voor Windows 10 pro gekocht voor € 26,59 bij Koopjedeal. Per mail de code meteen ontvangen. Deze code werkte niet. Gebeld naar op Voucher vermelde telefoonnummer. Dit bleek van SD Solutions te zijn, een bedrijf dat kennelijk de service levert. Het bedrijf had meer dezelfde klachten en werkt deze via internet (Teamviewer) af. Ik moest hiervoor een afspraak maken. Ik heb gevraagd om mij meteen de code te geven maar dat kon vanwege "bedrijfspolicy" niet. Nu moet ik morgen mijn computer via Teamviewer opstellen voor een voor mij onbekende. Ik heb de bestelling bij Koopjedeal gedaan omdat ik bij reviews van andere aanbieders van activatiecodes (voor een lagere prijs: € 10 tot € 15) dezelfde klacht tegenkwam en bij Koopjedeal (nog) niet. Ik vertrouw de legale status van de morgen te installeren activatiecode nu niet helemaal. Bovendien jad ik net zo goed een goedkopere code kunnen kopen.

Een werkende activatiecode installeren onder mijn toezicht. Bevestigen dat het om een legale code gaat.

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

HansB
    Netjes afgewerkt door Koopjedeal: creditnota voor hele bedrag ontvangen.
    Blijft natuurlijk wel dat duidelijk in advertenties aangegeven moet worden dat geleverde activatiecodes mogelijk niet werken en dat er dan een een werkende door een bedrijf op je PC gezet moet worden.

HansB
Creditnota voor hele bedrag gekregen. Nu bedrag nog ontvangen Bedrag inmiddels ontvangen.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?