Klacht Koopjedeal.nl: Geld wordt niet geretourneerd na terugsturen product

Klachtnummer
# 335753
Gebruiker
Gert Witteveen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel geretourneerd
Toegezegd door Koopjedeal dat geld geretourneerd zal worden.
regelmatig gereclameerd
Na 2.5 maand nog steeds geen geld ontvangen

De oplossing

Geld teruggeven

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G.J. Witteveen,

    Wat vervelend dat dit nog steeds niet is gebeurd! Ik heb uw bestelling er meteen bij gehaald en dit voor u rechtgezet.

    Het aankoopbedrag is gecrediteerd. Binnen 2 werkdagen kunt u het bedrag terug zien op uw rekening. Ter bevestiging van de terugbetaling ontvangt u nog de credit nota per e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen