Klacht Koopjedeal.nl: Goederen die besteld en betaald zijn na ruim 7 weken niet ontvangen.

Klachtnummer
# 341966
Gebruiker
Totem947
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 nov.2018 mijn bestelling gedaan maar na 4 emails nog niets ontvangen. via MasterCard op 12/11 betaald.

De oplossing

Mijn bestelling nr. 203044454 zo spoedig mogelijk bezorgen of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A.A. van der Kolk-van straalen,

    Erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

    In ons systeem zie ik terug dat u reeds mailcontact heeft gehad met mijn collega. Zij heeft uw case doorgezet naar de inkoopafdeling. Dit omdat zij rechtstreekse contacten hebben met de leverancier.
    Naar verwachting kan zij u dan ook binnen 2 werkdagen informeren wat betreft uw bestelling.
    Indien deze niet meer geleverd kan worden, zal zij het aankoopbedrag voor u laten crediteren.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen