Klacht Koopjedeal.nl: HEEL vervelend en frusterend dat berichten en aanbod niet serieus worden genomen.

Gellyfeet

Vlgs koopjedeal hebben ze mij 2 x voetgel kussentjes à € 7,99 gestuurd , maar ik heb maar 1 pakket ontvangen. (welke betaald is !)
Probeer al jaar tot een oplossing te komen tussen koopjedeal en afterpay ! Zij sturen steeds dezelfde e-mails als antwoord op mijn berichten en verwijzen constant naar elkaar. Na een stilte van 8 maanden waarin ik dacht dat het verschil van mening opgelost was stuurt afterpay ineens weer aanmaning. Terwijl ik nog met hun in gesprek ben en naar beide partijen een voorstel heb gedaan (wat zij mij steeds maar niet hebben geboden) hebben ze overdracht gedaan naar incassobureau. Deze zeggen niets te kunnen doen om tot een oplossing te komen zonder aangeven van koopjedeal.

Op de 1ste plaats serieus mijn voorstel om tot een oplossing te komen behandelen , welke naar mijn mening reeel is voor beide partijen.
Allemaal wat water bij de wijn doen lijkt mij het beste in deze !!!

Koopjedeal.nl

Beste R. Cools-van gigch,

Wat vervelend om te vernemen dat uw case tot op heden niet is afgesloten.

Ik heb zojuist beide bestellingen en de T&T's erbij gehaald:
    202667209 : 3SMOQ1083038401
    202666582 : 3SMOQ1083460601

Beide T&T codes kunt u op de website van PostNL invoeren in combinatie met uw postcode.
    Hierin is terug te zien dat beide bestellingen zijn afgeleverd op 13 april.

AfterPay is een instantie op zich, indien u een rekening ontvangt, adviseer ik u om navraag te doen bij hun voor inhoudelijke informatie.
    Ze zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 020 7230270.

Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Roos
    Team Webcare

Gellyfeet
Uiteindelijke oplossing Geen oplossing aangeboden !!! Wederom eenzelfde antwoord ontvangen en doorverwezen naar Afterpay en die verwijzen steeds weer terug naar Koopjedeal. Afterpay kan nu zelfs niets meer zeggen/doen en verwijzen naar Infoscore ned. BV !!!