Klacht Koopjedeal.nl: het scherm blokkeert de laatste zending waardoor ik hem niet kan selecteren voor de procedure om het

Klachtnummer
# 333903
Gebruiker
J. Dirkes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het scherm blokkeert de laatste zending waardoor ik hem niet kan selecteren voor de procedure om het tot een retourzending te maken!

De oplossing

dat ik een retourticket kan aanvragen en het geleverde kan terugsturen

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste J.F.A.M. Dirkes,

    Wat vervelend dat het niet lukt op de retour aanvraag in te dienen.
    Ik zal u een e-mail toesturen met enkele vragen. Kunt u deze voor mij beantwoorden en terug sturen? Dan zal ik de aanvraag voor u indienen.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen