Klacht Koopjedeal.nl: IK BEN ERG ONTEVREDEN OVER KOOPJEDEAL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 336228
Gebruiker
zuiderburen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

LS. Op 18 oktober 2018 heb ik per mail gevraagd of de buitenlamp volgens bijlage nog leverbaar is. Deze vraag heb ik per mail op 3 november herhaald. Het is nu 4 december 2018 en nog steeds geen reactie.
_________________________________________________________
Op 12 november hebben wij bij u besteld een megapack voor Oral-B electrische tandenborstels. Vandaag 4 december 2918 iheeft de levering nog steeds niet plaatsgevonden. Op 22 november heb ik hierover per mail gereclameerd

De oplossing

Eindelijk eens antwoord geven en/of het bestelde product afleveren.

Wat is er aan de hand bij Koopjedeal ??

1 reactie

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.P.W. De vries,

    Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen.

    Ik heb het een en ander nagekeken, echter zie ik alleen een bestelling staan van 13 november 2018 met bestelnummer 203046145. Deze bevat inderdaad een mega-pack opzetborstels. Helaas zie ik geen verdere informatie staan over uw bestelling. Ik zal een nieuwe zending voor u laten aanmaken.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zuiderburen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn vraag van oktober over een buitenlamp
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen