Klacht Koopjedeal.nl: Ik heb online een aircooler besteld op 1 aug. j.l.en al betaald, maar nog steeds niets ontvangen

Klachtnummer
# 388989
Gebruiker
Koekwaus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling nooit aangekomen

De oplossing

Ik zou graag de aircooler willen hebben. Met de hete dagen is het voor mijn man heel moeilijk volte houden. Hij heeft COPD gold 4 ( laatste fase )

2 reacties

  1. Auteur
    Koekwaus
    Datum
    Ik krijg nou een mailtje met de melding dat volgens de track en trace code de bestelling geleverd is. Niet dus
  2. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste B. de Groot-van Beek,
    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben telefonisch contact met u gezocht maar helaas konden wij u niet bereiken. Mocht u contact met ons willen opnemen dan mag u ons altijd terugbellen en anders zijn wij bereikbaar via klentenservice@koopjedeal.nl waar wij u verzoeken het ordernummer ook te vermelden.(helaas duurt het langer dan aangegeven voor u bericht terug krijgt van ons i.v.m. grote drukte maar wij garanderen u dat wij hier wel achteraan gaan). Wij kijken uit naar uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice koopjedeal

Ook een klacht indienen over ?