Opgelost door Koopjedeal.nl: Ik voel mij belazerd

content Opgelost
benmoe

Ik heb 11 juni via marktplaats koopjedeal een zweefparasol en magnani keukenmachine besteld. Parasol was niet compleet en keukenmachine al gebruikt. In de verpakking van het keukenmachine vond ik een brief van een andere klant aan wie deze eerder verzonden was en weer geretourneerd ivm mankementen. Op 2 juli heb ik de producten geretourneerd en gevraagd of zij mijn geld een bedrag van 170,80 terug willen storten. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen.

Mijn geld terug storten.

wachten wachten wachten
    benmoe
    21 augustus heeft koop je deal gereageerd, daarna moest ik het retourbewijs opsturen en nog wachten op de rest.
    Wacht nog op antwoord.
    Koopjedeal.nl
    Beste T. Thakoerdat,

Wij hebben geprobeerd met u contact op te nemen. Dit is niet gelukt en ik heb uw voicemail ingesproken. Graag help ik u verder met uw zaak. U kunt ons bereiken op klantenservice@koopjedeal.nl Wij kijken uit naar uw reactie.

Joost
    benmoe
    Over 5 dgn ongeveer krijg ik meer te weten.

benmoe
Het aankoop bedrag wordt omgezet in een spaarpunten systeem. De punten worden op mijn account gestort en is 5 jaar lang geldig.Ik kan deze punten inwisselen bij aankoop van een product. Na aftrek van de spaarpunten is het af te rekenen bedrag 15 euro.

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?