Klacht Koopjedeal.nl: Ik wil mijn betaalde bestelling ontvangen of een koopbevestiging ontvangen.

Klachtnummer
# 331690
Gebruiker
met de n van nico
Datum
2 reacties

Details

De klacht

26-11 draadloze Bluetooth in eardopjes besteld en betaald via iDEAL. 203002287
Uiterste levertijd zou zijn: 2 november
Geen koopbevestiging ontvangen. Nog niets geleverd. Contact via chat / telefoon lukt niet.
Eerdere bestelling verliepen wel goed.

De oplossing

Bestelling opsturen

2 reacties

  1. Auteur
    Koopjedeal.nl
    Datum
    Beste,

    Wat vervelend om te vernemen dat u de bestelling tot op heden niet heeft mogen ontvangen.
    Ik heb uw bestelling nader bekeken, echter kan ik helaas geen spoor van verzending terugvinden. Daarom heb ik zojuist onze inkoopafdeling gecontacteerd om dit nader te onderzoeken bij de leverancier. Ik hoop u spoedig te kunnen voorzien van een concreet antwoord wat betreft uw bestelling.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Team Webcare
  2. Auteur
    met de n van nico
    Datum
    Beste ...
    De klacht is allang opgelost maar blijft blijkbaar rondzingen en iedereen aan t werk houden.
    Daarom voor de zoveelste keer: klacht is er niet meer!
    Mvg
    H.M.Hanstede

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen