Klacht Koopjedeal.nl: Klantenservice Koopjedeal schandalig

Klachtnummer
# 331811
Gebruiker
Robart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29/10 twee producten besteld. Bij orderbevestiging wordt vermeld dat de producten op 5/11 bezorgd zullen worden.
Onmiddellijk per mail gemeld dat ik dan niet thuis ben. Gevraagd om levering op 6/11. GEEN REACTIE.
Op 31/10 ineens eerste product in de brievenbus!
1/11 geprobeerd te bellen over leverdatum 2de product. “De wachttijden voor de klantenservice zijn heel lang. U kunt beter een mail sturen!” Direct 1ste mail nogmaals opgestuurd met toelichting. GEEN REACTIE.
Op 5/11 wordt er niets bezorgd.
Op 7/11, product 2 is nog niet geleverd, maar weer eens bellen: “De klantenservice is nu gesloten. Stuurt u maar een mail! U krijgt binnen 2 dagen antwoord!” Let op: bovenaan de krantenadvertenties van Koopjedeal staat dat de klantenservice 7 dagen per week geopend is!
Woedende mail gestuurd en aangekondigd dat als er op 8/11 nog niets is geleverd ik overal aan de bel zal gaan trekken over Koopjedeal.
No-reply antwoord: “Het is ongewoon druk bij ons. U krijgt binnen 7 dagen antwoord. Stuur niet nóg een keer een klacht, die wordt nl. als NIEUW gezien en dan duurt het nóg langer voor u antwoord krijgt!!”
Ondertussen ontvang ik een mail dat mijn eerste (reeds een week eerder afgeleverde) product inmiddels onderweg is met Post.nl.
Helemaal de limit is dat ik binnen 2 dagen 2 mailverzoeken krijg om de service van Koopjedeal te beoordelen met als groet: “Liefs van Ilse”………


De oplossing

antwoorden, product leveren, excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen