Klacht Koopjedeal.nl: Koopje - maar niet voor mij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151465
Gebruiker
Katindezak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere artikelen besteld op 15 januari. Het is nu 29 januari en ik heb taal noch teken ontvangen.
Op mijn mail wordt niet gereageerd, telefonisch zijn "al onze medewerkers (met elkaar?) in gesprek", de online chat is buiten werking.
Schande!

VERVOLG: Nadat ik mijn klacht ook op Facebook had gemeld, kwam Koopjedeal dan toch in actie. Ze konden nog steeds niet (tijdig) leveren, maar boden de mogelijkheid van retourneren aankoopbedrag. Daar heb ik inderdaad voor gekozen, en medio februari is het bedrag gestort. Kortom: het was een hoop gedoe en frustratie en mijn spullen heb ik niet - maar gelukkig heb ik ook geen financieel nadeel.

De oplossing

Levering van mijn bestelling op eerstvolgende werkdag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Katindezak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen