Opgelost door Koopjedeal.nl: Koopjedeal doet niet wat ze beloven!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 323085
Gebruiker
Roberto
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op do 26 jul. 2018 om 09:33 kreeg ik een mail dat mijn retourzending in goede orde is ontvangen. Het bedrag (iets minder dan 30 euro) zal binnenkort terugbetaald worden. Tot op heden heb ik nog niks gehad. Bellen is zinloos, altijd voicemail. Mailen is zinloos, je krijgt een reactie dat het erg druk is en dat je snel antwoord krijgt. Niet dus.

De oplossing

Ik wil gewoon dat ze mijn geld terugstorten! (ongeveer 27 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Koopjedeal.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Roberto
    Datum
    Deze klacht mag eraf, het is inmiddels al opgelost. Ik belde voor de zoveelste keer en (ik schrok want) er werd opgenomen! Het is opgelost, geld was al aan mij overgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roberto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld was al teruggestort, maar met een andere naam (Molly) dus ik had het over het hoofd gezien.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koopjedeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen